Lyhytterapeuttiopintoihin kuuluu käytännön asiakasharjoittelua.

Haluatko harjoitusasiakkaaksi?

Tällä sivulla alan opiskelijat tarjoavat mahdollisuuden tulla lyhytterapiaan harjoitusasiakkaaksi.

Jos kiinnostut, ota suoraan yhteyttä listalla olevaan opiskelijaan.

Tapaamiskertoja on yleensä 3–5. Yksi terapiakerta kestää 45 minuuttia ellei toisin sovita.

Opiskelija tekee harjoitusasiakkaan kanssa sopimuksen. Asiakas on tietoinen, että kyseessä on harjoittelu ja opiskelija lupaa pitää huolen, että tunnistaa omat asiantuntijuuden rajansa. Koska kyseessä on koulutuksellinen harjoittelu, opiskelija pyytää asiakkaalta luvan käsitellä terapian tekemiseen liittyviä kokemuksiaan opintotyöryhmässään kertomatta asiakkaan nimeä.

Mahdollinen maksu sovitaan opiskelijan kanssa.

Lyhytterapeuttiyhdistys ry tarjoaa alustan tiedottamiselle, mutta ei vastaa muuten harjoitusasiakkuuksista.

Opiskelija, etsitkö harjoitusasiakkaita?

Tarjoamme opiskelijoille mahdollisuuden etsiä harjoitusasiakkaita yhdistyksemme kautta. Lue ohjeet täältä.

Harjoitusasiakasta etsii

Nada Ali/Espoo (etävastaanotto)

Ratkaisukeskeisen lyhytterapian opiskelija, psykologian maisteri (MSc Mental Health Studies). Olen työskennellyt järjestöalalla mm. lasten ja nuorten sekä maahanmuuttajien ohjaajana. Tällä hetkellä opiskelen ratkaisukeskeiseksi lyhytterapeutiksi ja valmistun keväällä 2022.
Sähköposti: nada.ali.work@outlook.com

Anne Kallio Tampere/Helsinki

Olen työskennellyt varhaiskasvatuksen opettajana ja erityisopettajana.
Olen koulutukseltani lähihoitaja ja sosionomi sekä varhaiskasvatuksen opettaja.
Valmistun ratkaisukeskeiseksi lyhytterapeutiksi  (30op.+ 30op.) 2022 huhtikuussa Helsingin Psykoterapiainstituutista.
annekallio@icloud.com
Puhelin 0407378610