Asiantuntijavideot

YouTube-videon näyttäminen ei onnistunut. Tarkista markkinointievästeiden hyväksyminen ja selaimen yksityisyysasetukset.

Terapeutti Yvonne Dolan on rakastetun ratkaisukeskeisen Pieni askel -kirjan kirjoittaja.

Kansainvälisesti arvostettu kirjailija, luennoitsija, kouluttaja ja terapeutti Yvonne Dolan esittää lyhyen yleiskatsauksen ratkaisukeskeisestä lyhytterapiasta ja kertoo, miksi hänestä tuli ratkaisukeskeinen.

Diane R. Gehartin luento lyhytterapian käytännöistä ja perusteista.

Diane Gehart on avioliitto- ja perheterapian dosentti California State University:ssä ja Marburg Instituutin jäsen. Hän on  psykoterapeutti ja kansainvälisesti haluttu puhuja alan kongresseista.  Gehart on kirjoittanut useita perhe- ja avioliittoterapiaa käsitteleviä kirjoja ja julkaissut lukuisia perheterapiaa käsitteleviä artikkeleita. Tässä luennossa hän kertoo ratkaisukeskeisestä terapiasta suuntauksena.

Harri Sihvolan esitys Psyykkinen kipu, itsemurhat, puheeksiottaminen

Harri Sihvolan esityksen Psyykkinen kipu, itsemurhat, puheeksiottaminen Lyhyterapeuttiyhdistyksen jäsenillassa 13.04.2021 voit avata oheisesta linkistä.