Mitä lyhytterapiassa tapahtuu? Millaisista asioista lyhytterapiassa voi puhua? Kenelle lyhytterapia sopii? Lue, millaisia kokemuksia asiakkailla on ollut ja mitä apua he ovat saaneet.

Terapiakokemuksia

Lyhytterapia-asiakkaat jakavat tällä palstalla nimettöminä kokemuksiaan terapiasta. He haluavat osaltaan edistää lyhytterapian tunnetuksi tulemista ja matalan kynnyksen keskusteluavun hyötyä elämän muutos- ja kriisikohdissa, hyvinvoinnin tukijana tai itsensä kehittämisen prosesseissa. Nimettömät sitaatit on julkaistu asiakkaiden luvalla. Lisää kokemuksia voit myös lukea lyhytterapeuttiemme omilta nettisivuilta.

"Ratkaisukeskeinen terapia oli käytännönläheistä, eikä menneissä vellovaa. Tykkäsin siitä, että näkymä oli kohti tulevaisuutta."

"Piti googlettaa mitä lyhytterapia tarkoittaa, mutten voisi olla iloisempi että tartuin mahdollisuuteen. Terapeuttini oli ihana."

"Koin, että minua kuunneltiin tarkasti ja sain apua."

"En uskonut että jo ensimmäisellä käyntikerralla voisin saada niin paljon uusia näkökulmia pulmaani."

Ohje terapeuteille

Pyydä asiakkaaltasi palaute ja lupa sen julkaisemiseen nimettömänä. Lähetä palaute yhdistyksen sähköpostiin info.lyhytterapeuttiyhdistys@gmail.com. Asiakkaan luvalla voit laittaa kokemuksen loppuun myös sukupuolen ja iän, (Nainen, 45).