Tervetuloa mukaan kehittämään lyhytterapeuttien yhteisöä! Tuo mukaan kokemuksesi ja näkemyksesi. Kerro, millaisista aiheista haluaisit kuulla ja tietää lisää.

Toimintaa & tavoitteita

Koulutukset & jäsenillat

Järjestämme koulutuksia ja luentoja. Tiedotamme niistä jäsenille Jäsensivuillamme ja Facebookissa. Voit myös tilata muistutuksen sähköpostiisi.

Ehdota!

Tunnetko aihepiirin tiimoilta kiinnostavan luennoitsijan tai esiintyjän – tai oletko sellainen itse? Toimimme toistaiseksi pienellä, jäsenmaksuvaroin kerätyllä budjetilla, joten toivomme esiintyjältä vierailua pro bonona. Jaamme vierailun kohokohtia Jäsensivulla ja some-kanavissamme, ja viemme näin hyvää viestiä eteenpäin. Ehdota luennoitsijaa: info.lyhytterapeuttiyhdistys@gmail.com

Keskustele

Jaamme kokemuksia sekä ideoita Jäsensivujen keskustelupalstalla sekä suljetussa Facebook-ryhmässä. Keskutelupalstan löydät täältä. Jäsensivuilta löydät jatkossa myös kirjallisuusvinkkejä, linkkejä ja muuta hyödyllistä tietoa muun muassa täältä

Puheenaiheet

Teemme aloitteita ja julkisia kannanottoja. Haemme kumppanuuksia ja yhteistyötä yritysten sekä yhteiskunnan eri toimijoiden kanssa. Seuraamme ajankohtaista tutkimusta.

Me mediassa

Seuraamme lyhytterapia-aiheisia juttuja mediassa. Vinkkaa kiinnostavasta artikkelista tai haastatteluista tv:ssä, radiossa tai podcasteissa! Lähetä jutun linkki yhdistyksen sähköpostiin info.lyhytterapeuttiyhdistys@gmail.com.

Uutiset

Keräämme jatkossa sivuillemme alan uutisia. Lähetä vinkki kiinnostavasta artikkelista yhdistyksen sähköpostiin info.lyhytterapeuttiyhdistys@gmail.com